SEO: teksto šviežumo įtaka

Šiandien sprendžiau vieną problemėlę (IE6 su JS keičiant <iframe>.src nieko nevyksta). Be abejo, vietoj to, kad naudotis savo galva, visų pirma išnaršiau Google rezultatus šita tema. Paskutiniu metu vis dažniau pastebiu, kad Google pateikiami rezultatai mane vis rečiau patenkinta iš pirmo karto, pirmame puslapyje. Šiuo atveju, turėjau labai stiprią nuojautą, kad man rodomi naujesni rezultatai, o senesni paslepiami.

Be abejo, ta nuojauta yra paremta kita nuojauta – nejaugi nuo 2002-2003 metų, kai IE6 tapo populiariausia naršykle, niekam nereikėjo pakeisti <iframe> turinio naudojantis JavaScript? Nejaugi tokia įdomi “klaida” gali būti nepastebėta iki šiemet? Pirmieji Google SERP rezultatai buvo įrašai sukurti šiemet ar pernai. Tuo tarpu nei viename iš jų nebuvo “teisingo” problemos sprendimo – visi puikiai veikė po Firefox ar IE7, tačiau kuo toliau, tuo mažiau žmonių rūpinasi IE6 palaikymu. Natūrali tendencija – atsidarius naujesnes svetaines su IE5.x (ypač Mac) galima pamatyti labai įdomių grožybių, nors šios naršyklės “baigė galioti” vos prieš 2-4 metus.

Grįžtant prie temos, manau, kad Google arba a) pervertina naujų įrašų vertę b) neįvertina interneto augimo greičio savo algoritmuose. Pirmasis variantas paremtas prezumpcija, kad “naujesnis = geresnis” (think: pirmieji 9 bandymai išspręsti problemą buvo nesėkmingi, o dešimtas pavyko). Antrasis variantas yra kiek paprasčiau paaiškinamas – jeigu prieš 5 metus egzistavo problema, ir į jos sprendimą pateikė nuorodas 10 žmonių, tai prieš metus į tos pačios problemos sprendimą turbūt atkreipė dėmesį 100 žmonių, nes paprasčiausiai su ja susidurta 10 kartų daugiau – t.y. viskas tik dėl PageRank.

Išvada gana paprasta. Kartais aš nerašau savo blog’e dėl to, kad kažkas apie tai jau rašė – nesinori kartotis, taip pat nesinori atrodyti tokiu, kur bando kažkam plauti smegenis kažko kalimu į galvą (nors reikėtų…) Tačiau tas, kas parašė paskutinis amžinai aktualiomis temomis, visada bus teisesnis! Bent jau Google akyse. Kartotis, matyt, nėra taip jau blogai.

PS. IFRAME problemos sprendimas. Kam naudoti onclick ir bandyti pakeisti iframe.src, jeigu galima sukurti <a href="???"> ir viso to išvengti? The Daily WTF verta problema. Savo galvą naudoti kartais geriau negu Google!

5 Responses to “SEO: teksto šviežumo įtaka”

Komentarų RSS

Kitas dalykas kuris mane labai nervina, tai guglo vietinės reikšmės puslapių prioritetizavimas. Dažnai randu LT puslapius, kurie tikrai mažiau reikšmingi aukščiau, nei to ko man reikia. Maža to, tokiu būdu net ir nuorodos į paieškos rezultatus negali niekam duot, nes nežinai, ar pas jį jie bus tokie patys kaip ir pas tave..

Man dėl lokalių rezultatų kažkaip nekyla problemų… atskiras paieškas susikonfigūravau gIE, gLT ir gCOM priklausomai nuo poreikių ir atjungiau “personalized search” tai per daug bėdos nejaučiu su gCOM. Nors čia aišku yra variantas, kad Airijoje paprasčiausiai nėra rezultatų niekad ;)

Norint senesnių rezultatų, gal “Advanced search” pagelbėtų. Yra galimybė pagal rezultato šviežumą filtruot.

[OT]IFRAME problemos sprendimas: Turėjom tokią problemą, tiek su FCKEditorium (kuris naudoja IFRAME), tiek su SSO ir XHR emuliacija naudojant IFRAME.

Bendra mintis: su IE6 suveikia doc.appendChild(“IFRAME”), t.y., perrašant ne $iframe[src], o patį $iframe. Workaroundas, jei IFRAME naudojamas, kad po IE6 nesugestų location.back arba IFRAME dinaminės savybės – turėti IFRAME iš lokalaus domeno, o jame – kitą IFRAME (su aktualiu [src]), kurį perrašom naudodami $outerFrame.document.